It´s OK

Mul on kultuuripuuudus. Mitte küll kehakultuuripuudus – seda on üpris palju, ja ega ma ei kurda – kehakultuur on hea! Aga selle kunsti kunsti igatsus on tekkinud…Teatris ei jõua käia – õhtuti töö. JA JUMALA EEST, MIS VABANDUS SEE ON!?! Teater ongi ju SEE…Aeg-ajalt tundub, et kõige olulisem kaob – nagu tihtipeale inimestegagi. Lihtsalt kaovad. Ja ega mingil hetkel ei ole kahju ka, asjad lähevad omasoodu, mina kulgen sujuvalt kaasa.

“Tere! Mina olen M-L. Meeldiv tutvuda. Aga vältimaks segadust, ütlen kohe, et meie potentsiaalne interaktsioon on ajalik. Ühel hetkel seda enam ei ole. Ma ei tea, kas ma viitsin üldse hakata. Kas sina viitsid?” Nagu teatriga – vahel ei viitsi. Ei ole ainult teatriga – kõigega. See on normaalne, aga mulle näib, et ÕIGE on säärane kirg, mis ei kustu hetkekski. Kestab kogu aja, konstantselt. See on esimene asi, millele peaks mõtema vahetult enne magamaminekut ja kohe pärast tõusmist. Justkui igavene pissihäda (see oleks päris häiriv). AGA võib-olla ongi hea, et kogu aeg pissihäda ei ole. Jah! On. Nii ei saakski eksisteerida. Peldikus elamisest viskab ilmselt kiiresti üle, sest muud elu ju ei olegi. Inimestega saaks ka suhelda ainult läbi ukse. Kogu raha kuluks peldikupaberi peale. Seda ei saaks ka kvaliteetset lubada – hinnad kõrged ju. Siis istud potil Konsumi omatootena valmistatud peldikupaber näpus ja ootad, et tegelikult võiks asi juba otsa saada. Tahaks koguni veega alla minna, sest prilllaud hakkab ka ära kuluma. Suht täbar olukord.

Ja nüüd ma sain oma küsimusele vastuse, laupäevase päeva hommikul kell 11.22, kodu köögis istudes. KÕIK ON JU KORRAS. Punkt.

 

2 thoughts on “It´s OK

  1. Eks kõigega ole vahel nii, et kui saab liiga palju, siis on vaja pisikest pausi (olgu selleks siis teatri- või vetsupaus, eks ole).
    Ja kui on piisavalt pikk paus, siis juba nagu tahaks jälle. Teatritsölibaat, mis lõppeb sellise kirgliku õhtuga, et vähe pole…!

  2. Birk ütles:

    ehh, ML…… been there, tead ju. 6 aastat treeneritööd. ei mingeid pidusid teatreid kunstinäituseid, hea kui mõned filmid vaadatud sain. (pooled loengud magasin kodus maha või sõin kodus valku ja jah, eesti vabariisgis on võimalik saada geenitehnoloogia baka kraad, ilma et oleks loetud ühtegi(sic!)) asjassepuutuvat raamatut. lõpuni, st)
    kasu? 30 ja pandav.
    kahju? määramatu……………

    Birk

Lisa kommentaar

